top of page

THE CHALLENGE

Sørge for at en bedrift med over 100 ansatte

fremstår som en enhet både digitalt og fysisk.

Grunnlaget for prosjektet lå i en utdatert nettside som manglet egenart, og en ryddig, men uferdig grafisk profil. Samtidig var det uklarheter hvordan denne profilen skulle benyttes. 

bigWave.jpg

ON ENERGI

Rebranding for en av norges største energientreprenører

slik at de kan skille seg ut i mengden og bli tydeligere.

On Energi leverer, bygger og drifter elektriske installasjoner over hele Norge. De ønsket å få frisket opp sin grafiske profil, proffesjonalisert sine presentasjon og en ny nettside.

En motivert og tillitsfull kunde sørget for at vi fikk
frie tøyler, og kunne skreddersy prosjektet.

WE DID THIS

Oppfrisking av logo, ny fargepalett, nye designelementer, og en profilmanual som tydelig viste hvordan dette skulle brukes.

GRAFISK PROFIL

For å bygge en merkevare effektivt er det essensielt å ha en plan for hvordan man ønsker å fremstå.

For å gi ON Energi en full valuta for sin investering i oss var det viktig at den grafiske profilen ble underbygd med en tydlig bildestil som gav de et unikt uttrykk.

BILDESTIL

Vi lever i en visuell verden, og blir bombardert med inntrykk fra både bilder og video. Det er derfor viktig å finne en egen bildestil for din merkevare slik at man effektivt kan skille seg ut.

On Beveger seg i et marked hvor store internasjonale aktører beveger seg. Det var derfor viktig at de fikk en moderne nettside, tilpasset til alle formater. 

NETTSIDE

En nettside er ofte stedet hvor førsteinntrykket av din bedrift gjøres, det er derfor viktig at dette er så godt som mulig. Her er det viktig å få frem en tydelig visuell identitet, effektiv kommunikasjonsflyt, og en nettside som er tilpasset alle flater.

Med over 100 ansatte og jobb over hele Norge blir man raskt lagt merke til i trafikken. Det var derfor viktig at On Energi bruker sine biler som en reklameplakat for sin bedrift.

BILFOLIE

Bilfolie er en effektiv og god måte å reklamere for egen bedrift på. Med riktig bruk av dette er det en fin mulighet for å få oppmerksomhet borte fra digitale flater.

LET`S GET SHIT DONE!

bottom of page