top of page
mockup-featuring-two-trifold-brochures-lying-against-a-plain-backdrop-262-el.jpeg

VISUELL IDENTITET.

Visuell identitet refererer til den grafiske profilen til en organisasjon eller virksomhet. Dette inkluderer elementer som logo, farger, typografi, bilder og layout. Disse elementene bør brukes gjennomgående i all kommunikasjon man foretar seg.  Visuell identitet bidrar til å skape en konsistent og gjenkjennelig merkevare , og kan også hjelpe til å formidle organisasjonens eller merkets verdier og budskap. Det er viktig at elementene i visuell identitet er gjennomtenkte, slik at de bidrar til å styrke organisasjonens eller merkets omdømme og kommunikasjon med målgruppen.

DIN IDENTITET.

En logo skal være gjenkjennelig, enkel og konsistent, slik at det kan bidra til å styrke omdømmet og kommunikasjonen til ditt firma.  Logoen bidra til å formidle organisasjonens eller merkets verdier og budskap. Det er viktig at logoen er gjennomtenkt, slik at den kan bidra til å skape god merkevarebygging for organisasjonen eller merket.

Rund form
bottom of page