top of page
havbygg_Perspective-Web-Mockup-10-Main File.jpg

VISUELL IDENTITET.

Visuell identitet refererer til den grafiske profilen til en organisasjon eller virksomhet. Dette inkluderer elementer som logo, farger, typografi, bilder og layout. Disse elementene bør brukes gjennomgående i all kommunikasjon man foretar seg.  Visuell identitet bidrar til å skape en konsistent og gjenkjennelig merkevare , og kan også hjelpe til å formidle organisasjonens eller merkets verdier og budskap. Det er viktig at elementene i visuell identitet er gjennomtenkte, slik at de bidrar til å styrke organisasjonens eller merkets omdømme og kommunikasjon med målgruppen.

DIN IDENTITET.

En logo skal være gjenkjennelig, enkel og konsistent, slik at det kan bidra til å styrke omdømmet og kommunikasjonen til ditt firma.  Logoen bidra til å formidle organisasjonens eller merkets verdier og budskap. Det er viktig at logoen er gjennomtenkt, slik at den kan bidra til å skape god merkevarebygging for organisasjonen eller merket.

Rund form

GRAFISKE PROFILER.

Under ser du et utvalg av hva vi har gjort ift visuell identitet. Dette omfatter flere forskjellige prosjekter og utfordringer som vi har valgt å løse på ulike måter. Du kan også gå videre inn å se på våre prosjekter for en utfyllende info og inspirasjon.

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
bottom of page