Vi starter med å bli godt kjent med deg og bedriften din. Hva er målet ditt? Hva er visjonen? Det handler om å kartlegge hvem du er, og hva dine sterkeste sider er.
01 - Analyse
Deretter dykker vi ned i analyser av konkurrenter, målgrupper og markedstrender for å finne muligheter i markedet.
02 - Muligheter
Etter vi har samlet informasjonen fra analyser, utarbeider vi en strategi som gir merkevaren din mulighet til å stikke seg ut.
03 - Strategi
Dette handler om å utnytte hull i markedet, finne svakheter og styrker hos konkurrenter, og ikke minst definere hvilke behov målgruppen har. Hvor kan du finne din plass?
04 - Markedet
Når strategien er lagt designer vi et grafisk uttrykk som samsvarer med strategien.
Her handler det om å skape elementer som gjør merkevaren din lett gjenkjennelig, både på skjerm og i den virkelige verden.
05 - Design
Det er nå merkevarens sjel og personlighet kommer frem, og man er klar for å begynne å markedsføringen.
06 - Personlighet
Unik personlighet
Merkevarebygging handler om å skape en identitet som ikke bare får folk til å legge merke til deg, men også huske deg. For å lykkes i markedet trenger du mer enn bare en pen logo . Du må skille deg ut og være tilstede i folks bevissthet. Det er her Desell kommer inn i bildet!
