Analyse
Etter vi har samlet informasjonen fra analyser, utarbeider vi en strategi som gir merkevaren din mulighet til å stikke seg ut.
Dette handler om å utnytte hull i markedet, finne svakheter hos konkurrenter, og ikke minst definere hvilke behov målgruppen har.
Her handler det om å ta et standpunkt, og å ha motet til å satse på hoppkanten.
Strategi
Vi starter med å bli godt kjent med deg og bedriften din. Hva er målet ditt? Hva er visjonen? Det handler om å kartlegge hvem du er, og hva dine sterkeste sider er.
Deretter dykker vi ned i analyser av konkurrenter, målgrupper og markedstrender for å finne muligheter i markedet.
Kunnskap er makt i denne sammenhengen.
Design
Når strategien er lagt designer vi et grafisk uttrykk som samsvarer med strategien.
Her handler det om å skape elementer som gjør merkevaren din lett gjenkjennelig, både på skjerm og i den virkelige verden.
Det er nå merkevarens sjel og personlighet kommer frem, og man er klar for å begynne å markedsføringen.