top of page
brand-brand-strategy-shutterstock_443845492.webp

MERKEVARE
STRATEGI
.

Merkevarestrategi er planen et selskap har for å utvikle sin merkevare. Dette inkluderer å identifisere målgruppen, posisjonere merkevaren i markedet, og skape en personlighet som samsvarer med målgruppens interesser. En sterk merkevarestrategi hjelper et selskap til å skille seg ut fra sine konkurrenter og skaper potensiale for vekst.

Dette kan gjøres på forskjellige nivåer ut ifra budsjett og ambisjoner. Desell Design er klare til å være din veileder i din merkevarebygging.

SOME smart things.

Dine konkurrenter er selskaper eller organisasjoner som tilbyr produkter eller tjenester som ligner på det du selger, og som konkurrerer om samme kundegruppe. Det kan være selskaper som tilbyr lignende produkter innen samme bransje, eller det som kan være et alternativ til det du selger. For å forstå hvem dine konkurrenter er, kan det være nyttig å gjøre en analyse for å identifisere dine styrker og svakheter, samt muligheter og trusler i markedet.

Det å vite hvem dine konkurrenter er, og hva deres svakheter er kan være avgjørende for ditt eget firmas eksistens.

Hesteløp

STABILE BYGG.

Under ser du et utvalg av hva vi har gjort ift merkevarebygging. Dette omfatter flere forskjellige prosjekter og utfordringer som vi har valgt å løse på ulike måter. Du kan også gå videre inn å se på våre prosjekter for en utfyllende info og inspirasjon.

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
bottom of page